İzleyiciler

6 Temmuz 2013 Cumartesi

..hediyeleşme etkinliği..

selamunaleyküm arkadaşlar..tuba kardeşimizden güzel bi haber okudum..yeşil mezura blog sahibiyle bir etkinlik oluşturmuşlar..ilk önce çocukla,ramazan,bayram yoğunluğuyla olurda ilgilenemezsem filan die katılmasammı dedim ama sonra Allah rızası için katlıyorum Rabbim kolaylık verir dedim ve etkinliğe katılıyorum heycanlıyım:)dostluk,kardeşlik adına heyecan duymak güzel şey..tanımadığın insanlara yakınlık hissetmek ilginç gerçekten..bu blog mevzuları çok hoş şeylere sevk ediyor insanı..neyse çenem fazla açıldı..hayır olsun bakalım..güzelliklere..

2 yorum:

  1. http://tozpembehayallerimm.blogspot.com/2013/07/sevgiyi-hediye-ile-bildirmek-dille.html
    Buda etkinliğimizin linki canım benim :) Sen heyecandan unutmuşsun ben paylaşayım dedim , ilk katılımcı sensin bakalım 4 kişide olsak ben devam ettirmek istiyorum bu etkinliği :) Katılım için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. ayy kusura bakma ya unutmuşum:)hadi bakalım hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil